niedziela, 16 czerwca 2013

6 część.

-To oni są razem?-powiedziałam
-Z tego tak wynika, ze chyba tak- powiedział Horan
Fajnie, że wkońcu znalazła kogoś naprawdę pasującego do niej..
-Ej Niall Ci wszyscy z mojej szkoły o mało co was nie zabili, jakaś totalna masakra być takim sławnym !
-To nie jest takie złe ale też nie jest tak różowo jak każdy myśli. Kochamy swoich fanów bo bez nich bylibyśmy nikim ale istnieją też inni fani: psycho fani. - wesoło powiedział Niall
-Domyślam się
-A ty naprawdę o nas nie słyszałaś ?- zapytał mnie Niall
- Coś tam słyszałam o was , słyszałam kilka waszych piosenek ale nie za bardzo wiedziałam jak wyglądacie tylko z opowiadań dziewczyn ze szkoły. Bo ja uwielbiam tworzyć muzykę swoją powiedzmy że to jest całe moje życie i skupiam się raczej tylko na tym co ja tworze.
-Teraz będziesz na mnie skazana- powiedział Horanek
-Hahahaha jakoś przeżyje
Chodziliśmy po parku, Niall zabrał mnie na duużą porcję lodów, których nie mogłam zjeść, Niall jest wielkim pożeraczem i zjadł je za mnie a na końcu ubrudził mi nimi całą twarz, tak właśnie rozpoczęła się nasza walka na lody, to były wspaniałe chwile, taki zupełny spontan. Dużo rozmawialiśmy Niall opowiadał mi jak to jest być wielką gwiazdą, z tego co widać w telewizji jest to życie usłane różami ale Niall uświadomił mi, że to jest naprawdę ciężka praca.
-Trasy koncertowe to coś co naprawdę kochamy ale te wszystkie podróże przemieszczanie się z miejsca na miejsce to chyba jest najgorsze. Wiem, że bez chłopaków nie dał bym rady, wszyscy wspieramy się na wzajem, oni naprawdę są moimi najlepszymi przyjaciółmi jesteśmy jak bracia- opowiadał Niall
-Moje życie w porównaniu do twojego to jakieś totalne dno, trudno uwierzyć, ze wogóle zwróciłeś na mnie uwagę.
-Jesteś wyjątkowa-powiedział czule Niall I wiesz co jest jeszcze dziwne ? To, ze jeszcze żaden paparazzi nie zrobił mi zdjęcia i to ze nie biegnie za nami tłum fanek, zazwyczaj jak wychodzimy nawet  po bułki do sklepu to jest z nami ochroniarz.
Przechodziliśmy koło różnych  stoisk z pamiątkami bardzo spodobała mi się gitara była cudowna ale zbyt droga.
-Podoba Ci się ?-spytał Niall
-Bardzo jest wspaniała- powiedziałam
-No to bierzemy-powiedział Niall
-Nie! To, że jesteś bogaty i masz miliony na koncie to nie znaczy, że będziesz mi kupował wszystko co chce. Wystarczysz mi ty i nie chce prezentów chce Ciebie, chcę spędzać z tobą czas, każą wolną chwile bo jest ich niewiele- powiedziałam
-Dobrze i przepraszam ale nie chciałem żeby tak wyszło, jesteś wyjątkowa i nalezy Ci się to ode mnie- powiedział Niall
-Dobrze, ale pod jednym warunkiem- powiedziałam
-Jakim ?
-Ona będzie nasza wspólna będzie nam o sobie przypominać, ty będziesz brał ją na koncerty i wiedział, ze na Ciebie czekam nawet jak będziesz na drugim końcu świata, dobrze?-zapytałam
-Oczywiście-odparł Niall
Niall zapłacił za gitarę i mocno mnie przytulił, złapał za rękę ja przewiesiłam gitarę przez ramię i kontynuowaliśmy spacerek.Niall odebrał telefon z wiadomością, ze zostali zaproszeni na jakąś wielką gale wręczenia nagród na której są nominowania aż 5 razy.
-To wspaniale- powiedziałam
-Wiem, a jeszcze lepsze jest to, że idziesz tam ze mną-powiedziałam Horan
-Ale jak to ? Ja tam nie pasuje, jestem zwykłą dziewczyną, nie chcę żeby wyszło, że jestem z tobą tylko dla sławy i pieniędzy ja jestem z tobą bo Cię kocham-wyszeptałam z łzami w oczach
-Ej mała nie płacz ! Ja wiem że nie jesteś ze mną z tych powodów, ja to wiem, ty to wiesz a innym nic do tego, czekałem na ciebie tak długo i chcę się tobą pochwalić, no proszę, proszę, proszę choć tam ze mną- powiedział Niall
-Dobrze ale robię to tylko dla Ciebie ..
To co się dzieje to jakiś totalny odpał mam wrażenie, że zaraz się obudzę, mam wspaniałego chłopaka, który jest dla mnie wszystkim..
Zmierzaliśmy w stronę domu Nialla ale tam czekał Paparazzi, a już na drugi dzień we wszystkich gazetach pojawiły się  nasze zdjęcia a opis do nich był taki
- Nowa dziewczyny Nialla Horana między narodowej gwiazdy z miliardami na koncie, pewnie chodzi jej tylko o pieniądze, nie tak wyobrażaliśmy sobie związek gwiazdora ..



Okey to na tyle części 6 :) Jak wam się podobało ? Komentujcie, mówcie co wam się podoba a co nie co chcielibyście zobaczyć na blogu (:
Czytasz=Komentujesz
Pozdrawiam Karolina G.;*




2 komentarze: