czwartek, 20 czerwca 2013

Część 9.

                                                        (Perspektywa Nialla)
-Zatańczymy kotku?
-Nie słodź mi Niall mam imię, a zatańczyć mozemy ale nie umiem-odpowiedziała mi z uśmiechem na ustach Jasmin
-Dobrze, kolejny dowód na to, ze jesteś inna. Większość dziewczyn się tym szczyci, ze mówi się tak do nich. Nauczę Cię wkońcu ktoś tu musi tańczyć na koncertach
                                                      (Perspektywa Jasmin)
Niall wyciągnął mnie na scene, naprawde dobrze sobie radził, napewno lepiej ode mnie. Ja ogólnie nie wierze w siebie ..
-Dobrze sobie radzisz, a ty mówiłaś, ze nie umiesz-powiedział Niall
-Bo nie umiem, pozatym ja tutaj nie pasuje, popatrz na te wszystkie gwiazdy ja przy nich wyglądam jak jakaś idiotka
- Wyglądasz najładniej ze wszystkich tych sztucznych gwiazdeczek, one mają na sobie tony tapety, a ty po prostu jesteś naturalna!
Pocałowaliśmy się, wszystkie oczy były skierowane prosto na nas, aparaty migały jak oszalałe ale nam to nie przeszkadzało, Niall jest do tego przyzwyczajony a ja przy nim czuje się bezpieczna. A ta piosenka powinna uświadoić wszystkim jak jest naprawde, ze nie jestem z Niallem tylko dlatego, ze jest bogaty. Ten tekst opisywał doskonale nasz związek, to była jedna z najszczęśliwszych chwil w moim życiu !!
Po chwili podeszła do nas Jessica z resztą chłopaków usiedliśmy przy stoliku i rozmawialiśmy około 2 godzin, przy tym też się dużo śmialiśmy to było świetne.Zaprzyjaźniłyśmy się z resztą chłopaków, są naprawde fajni i przezabawni a ten smiech Harrego po prostu "rozwala".
Po miłej zabawie, postanowiliśmy wracac do domu ale po drodze czakało nas jeszcze starciez dziennikarzami tzn chopaków bo my z Jessicą tylko się przyglądałyśmy i czekałyśmy na chłopaków.
                                              (Perspektywa Nialla)
  -Witaj Niall, Kim jest dla ciebie dziewczyna z którą pojawiłeś się na gali ?
-Cześć! To Jassmin,  moja dziewczyna. Jest wspaniała, ma 16 lat i uczy się w liceum .
-Wygląda na zwykłą dziewczynę z sąsiedztwa
-Ponieważ jest zwykłą, nie zwykłą dziewczyną.
-Co masz na myśli, jak sie poznaliście?
-Dużo by opowiadac ale tak w wielkim skrócie to był po prostu przypadek ale odrazu coś zaiskrzyło ona nawet nie wiedziała kim jestem myślała, ze jestem zwykłym chłopakiem, dużo rozmawialiśmy. Jest to dziewczyna z bogatą  i dość smutną historią życiową i dzięki temu jest taka jaka jest.
-Jest od ciebie 2 lata młodsza nie przeszkadza ci to ?
-Wcale mi to nie przeszkadza wiek to tylko liczba.
-Nie myślisz, ze jej po prostu zależy na twoich pieniądzach ?
-Nie! Tak jak mówie ona nawet nie wiedziała kim jestem! a 10 milionów czy 10 dolców na koncie nie zmieni jej stosunku do mnie. Ona nie chciała isć ze mną na tę gale, trzeba było ją do tego dłuugo namawiać. Inna odrazu by sie zgodziła. Albo kazała kupić sobie sukienke z diamentami a Jassmin wygląda najpiękniej ze wszystkich tutaj zgromadzonych a nie ma stroju wartego kilkadziesiąt tysiecy! Zresztą wszystko opisałem w piosence !
-Złamałeś serce wielu fankom
-Myślę, ze prawdziwej fance powinno zależeć na moim szczęściu a z Jassmin jestem bardzo szczęśliwy
-Możemy ją poznać ?
-Oczywiście,Jassmin choć tutaj na chwilkę
Witaj Jassmin-powiedział w kierunku Jassmin dziennikarz
Cześć-powiedziała Jassmin
-A więc to ty jeteś tą wielką miłością Nialla ?
-To Niall jest moją wielką miłością-powiedziała skrępowana z uśmiechem na twarzy
-A ty moją i niech tak zostanie- wtrącił się Niall całując mnie w policzek
Oczywiście tę chwilę uwietrznili fotoreporterzy a my udaliśmy się w kierunku wyjścia.
Jeszcze kilkaset fanów czekało na chłopaków, spędziliśmy tam dobrą godzinkę czekając aż chłopaki rozdadzą autografy. Nawet niektórzy chcieli zrobić sobie z nami zdjęcie (ze mną i Jessicą, ze mną i z Niallem) Zeyn też otrzymał dużo hejtów co do związku z Jessicą ale oni byli razem szczęśliwi tak jak ja z Niallem). Chłopcy powiedzieli żebyśmy zostały na noc bo nie będziemy wracać w nocy do domu. Obudziłyśmy się rano i nie budząc chłopaków poszłyśmy do Szkoły po drodze oczywiście omówiłyśmy wszystko.
Widziałyśmy Davida ale on nawet nie podszedł to zasługa tej piosenki .
Już na wstępie wiele osób plotkowało na nasz temat ale trudno plotki są były i będą .
Gdy wróciłam do domu po szkole, rozpoczął się istny koszmar !! Mój ojciec byl pijany i bardzo agresywny jak zawsze po pijaku zrobił mi awanturę o tą galę i mnie pobił na szczęście udało mi sie uciec, nie chcę myślec co by się stało gdybym nie uciekła byłam cała we krwi. Pobiegłam do domu chłopaków gdy zapukałam drzwi otworzył Harry..



Ja napisałam 6 część i 9 (69) Harry czówa :D
Czytasz=komentujesz

2 komentarze:

  1. Zajebiście !! Czy wy zawsze musicie kończyć w takich ciekawych momentach? Ale się wciągnęłam!! Nie pozostaje mi nic,jak czekać na następną część :))

    OdpowiedzUsuń
  2. PS: Zajebisty wygląd bloga :D

    OdpowiedzUsuń